evamm

Alla inlägg den 11 september 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 11 september 2017 09:14

Idag var vi vakna tidigt båda två. Ronny frågade om jag tänkte åka till havet och uppleva soluppgången. Jag hade sagt igårkväll, är jag vaken så kanske jag åker iväg. Han sa jag följer med i så fall. Sagt och gjort vi begav oss iväg. Det var ganska mulet så jag var inte så optimistisk men ju närmare vi kom ju vackrare blev det. Det var dock ganska mörkt när vi kom fram. Ljuset och färgerna ändrades hela tiden.

                   

Vattnet färgades av skyarna, emellanåt blev det nästan lila. 






            Solen dök plötsligt upp ovanför de låga molnen vid horisonten.

           

När vi gick till bilen igen lös solen starkt på träden men sen försvann solen bakom molnen.

        En härlig morgon fick vi. Jag brukar vara själv där, bara en gång tidigare som en man kom dit med sin hund men idag kom det 4 st manliga fotografer dit med sina fina kamerautrustningar, men de kom precis när solen hade gått upp och missade allt det vackra.

Nu får jag vila lite för sen ska jag jobba i eftermiddag. Ni får ha en bra dag.



Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards