evamm

Alla inlägg den 12 september 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 12 september 2017 07:50

Soluppgången jag fick uppleva igår 11 sep glömmer jag inte i första taget. Det blev ju några bilder att gå igenom. Idag tittade jag på dem igen och jag kan inte låta bli att visa några till. Det var ju mörkt när vi kom dit, så pass att jag inte kunde se kamerans inställningar. Jag ville ju ta bilder för det lös ju så vackert vid horisonten.

           

Vi satt på denna terass och väntade in soluppgången, sämre utsikt kunde vi ha.

 

Jag blir rastlös och kan inte sitta stilla utan går runt och letar vackra vyer att ta bilder på. Ronny satt som synes kvar och njöt.

           

Nu börjar man se att solen är på väg. Kanterna på molnen börja få färg.

 

Och se nu ploppade den upp.

               Imorse var jag lite tröttare och sov till strax innan 7. Ha det gott alla där ute.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards