evamm

Alla inlägg den 24 september 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 24 september 2017 21:27

Ja idag är det den 24 september men lika varmt och skönt som i juli månad. Dagen till ära så är det min födelsedag, jag kan säga att det inte är ofta som jag har firat i sommarvärme. Dagen har firats i lugn och ro. Efter en god middag så körde vi ner till Nyagrop för att fira . Det har börjat bli lite höstfärger på träden.

     

När vi kom till havet lös solen vackert på vågorna, Det var så vackert.  Vi satte oss på terassen. Jag hade lite vin och vindruvor med mig. Ronny körde så han fick nya sig med en apelsindricka. 

 

Denna utsikt hade vi.                  

 

Solen var bakom ryggen och den gick ner bakom träden. Himlen färgades lite grann.

        

Mörkret la sig så det var dax att packa ihop och ge sig hem. En liten månskärva lyste.

      Jag vill passa på och tacka för alla grattishälsningar jag fått idag. Det värmer mitt hjärta.




Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards