evamm

Alla inlägg under oktober 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 3 oktober 2017 13:21

Idag har vi en vacker höstdag. Jag kände för att vara ute en stund. Först gick jag en promenad hemifrån för att fotografera några vackra lönnträd jag fått tips om. De var vackra men jag ska gå dit om en vecka igen då jag tror de har fått ännu mer färg.

             

Sen körde jag ner till Vramsån och gick en promenad där.

                             

En härlig dag. Och nu ska vi snart hämta våra två små   

Av Eva Meijer Mattisson - 1 oktober 2017 18:53

Ikväll gav vi oss ut på en runda för att jaga vackra höstfärger. Träden har börjat gulna lite och lönnträden lyser upp. Det mulnade på ikväll så färgerna lyste upp.

                           

Nu är snart denna helg över. Snabbt har det gått. Ha nu en bra vecka. Själv ser jag framåt att det blir mer och mer färg på träden.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

RSS


Skapa flashcards