evamm

Alla inlägg den 1 november 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 1 november 2017 15:02

Efter att vi haft ärenden i Degeberga idag körde vi förbi Maltesholm. Trots duggregn kunde vi inte låta bli att köra upp i skogen där en runda. De blöta gulbruna löven lyste så vackert. Det har blivit mycket gulare sen i lördags då jag var där senast. Det blev några bilder tagna i all hast. Tyvärr så mår jag inte så bra efter förkylningen , trött och huvudvärk är några symtom. Även lite grötig i halsen. Så det blir vila i soffan nu.

                           

 

Ha en bra onsdag.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2017 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards