evamm

Alla inlägg den 22 januari 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 22 januari 2018 16:18

Vi fick ett ryck i eftermiddag, vi fick för oss att köra till Bosarpssön. Det var mulet väder så vi förväntade oss inte så mycket, kanske lite snö. Första bilden är i Liarum.

 

Vi stannade till vid en dammen liten bit innan Bosarpssjön. En liten liten glugg på himlen gjorde att det var lite ljusare.

           

Vi åkte en liten bit till och precis när vi gick ut ur bilen så sprack det upp lite grann och solen lyste lite igenom lätta skyar vilket skapade ett fint ljus. 

                          Vi fortsatte förbi ett hjorthägn. Där det var så vackra hjortar.

   

Till sist en lite vy över fält och med blå himmel som det var en kort kort stund.

Ha en bra kväll alla!  


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

RSS


Skapa flashcards