evamm

Alla inlägg den 10 februari 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 10 februari 2018 16:30

Efter att ha sett när Charlotte Kalla tog guld och Hockeytjejerna vunnit över Japan körde vi ut en runda. Vi har inte haft tid att åka ut och röra på oss på länge av olika anledningar så vi kände vi behövde röra på oss.Vi åkte till Lyngsjö sjö, där isen låg tjock.

   

Där var ett par som fiskade  och de fick verkligen napp.




        Vi körde sen till Degeberga hembygdspark och gick en runda där. 

Det var lite iskonst i bäcken.

             

Har man lite fantasi så kan man se lite roliga saker i iskonsten. Är det inte ett litet djur på nästa bild?

             


Vi åkte en tur i backarna runt Degeberga.

             

Som ni ser så har vi fortfarande lite vinter här ner och snön har fått ligga över en vecka. Det är inte så vanligt. Bara synd at det var så mulet idag. Igår hade vi sol men kunde inte ge oss ut då.

Hoppas ni får en mysig lördagkväll.

Förresten så är jag en stolt farmor då jag hört att min lilla Felicia går i farmors fotspår och är duktig på handboll. Hon hade gjort både mål och assist och vunnit idag. Heja Felicia!!  


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2018 >>>

RSS


Skapa flashcards