evamm

Alla inlägg den 11 februari 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 11 februari 2018 11:07

I gårdagens inlägg så skrev jag Fåglar, snö och is i rubriken. Var det fler än jag som undrade vart fåglarna tagit vägen? 

Jag hade glömt importera de bilderna till bloggarkivet och glömde sen bort det när jag skrev inlägget. Snopen blev jag när jag kollade in bloggen idag.

Det var en koltrast hona som bjöd på lite show utanför köksfönstret.

Har du serverat detta till mig tycks hon undra.

 

Ja då passar jag på.

       

Wow så gott det är!  

Fick du nu med det på bild du som står därinne med kameran?

 


Ha en trevlig söndag. Här har det snackats om att vi kan få snö i eftermiddag. Mulet är det så vi får se.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2018 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards