evamm

Alla inlägg den 18 februari 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 18 februari 2018 10:17

Ja nu har jag flyt. På en månad har jag haft sex olika bilder med på tv. Och två av bilderna har visats två gånger. Med tanke på att jag inte fick med någon bild på hela hösten så känns det mäktigt. Jag blir så glad varje gång. Tyvärr så har jag missat en del bilder. Men jag har ju alltid någon kompis som berättar det för mig. Er vill jag tacka lite extra.
Dessa bilder har synts i rutan.
Första bilden var med i Sverige idag och sen i Rapport samma kväll. Det är vägen upp till Huaröd

Även nästa bild är från vägen upp till Huaröd. Den visades samma kväll i TV4 som de den första bilden.

Nästa bild är oxå från Huaröd men på vägen mot Killhult. Det heter Nyvång.

Sen var det dax för bilden från Anilla rastplats vid Broby

Sen började det bli vår och min krokusbild visades två gånger.

Och till sist så visades nästa bild igår kväll. Bilden är från Olseröd.

Vi går se hur jag kan leverera i fortsättningen. Ibland går det länge mellan varje bildvisning men ibland så har jag flyt och har bilder med ofta.
Vårbilderna brukar komma med för vi är ju först här nere med det.
Kram och tack till er alla som gillar mina bilder och håller mig uppmärksam på att de visas. Det glädjer mig oerhört.



Ett litet tillägg. Olseröds bilden visades i nyhetsmorgon idag efter jag gjorde detta inlägg.

 

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2018 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards