evamm

Alla inlägg den 27 februari 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 27 februari 2018 15:27

Idag är det kyligt och blåsigt. Innesittarväder enligt mig och då brukar jag inte banga. Det beror nog lite på min yrkesbana. Det ska mycket till för att vi inte ska gå ut minst en gång om dagen. 

Idag har det blivit bakning, värmer så gott från ugnen.

Nu sitter jag och tittar på bilderna från igår och har upptäckt en del nya bilder. Många med mycket is på.

Igår gjorde jag en grovgallring .

Bjuder er nu på lite:

                                             

Idag lär det vara riktigt busväder nere på Österlen så det var tur vi var där igår. Det blåste ju en del redan då plus att det var några minusgrader så var det ju ganska kyligt ändå.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2018 >>>

RSS


Skapa flashcards