evamm

Alla inlägg den 13 april 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 13 april 2018 09:27

Igår när vi sett Tranorna körde vi till Åhus och Äspet. Solen gick precis bakom lätta skyar när vi kom dit och det var disigt.

Det blåste en hel del men det var inte så höga vågor.

       

Vi träffade på en hel del fåglar, Gräsänder, Vitkindad gås, Grågäss, Gravänder och Vigg.

                 

Vi åkte sen till Nyagrop där jag träffade på ett härligt vårtecken. Sädesärlor.

   

Vågorna var kraftigare där. Norröver var havet mörkblått och himlen blå. Söderöver var det soldis och lite grått.

                   

Det var allt för idag. Ha en trevlig fredag alla. Det ska jag ha. Det väntar en gofika med min kära kusin.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

RSS


Skapa flashcards