evamm

Alla inlägg den 19 april 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 19 april 2018 18:41

Idag hade vi lite ärende på Eko och när vi var färdiga där körde vi till Tosteberga hamn. Det var sommarvärme där, över 20 gr och det var så lugnt och skönt.

           

Det var lite fåglar i vattnet.

       

Där var Fasaner oxå både herre och fru.

   

När vi körde därifrån så såg vi att de har börjat skifta i grönt på en del träd.

         Lite vide oxå.

   

När vi kom till Tollarp igen såg vi att det var fullt av Vitsippor vid ån.

   

Det blev lite närbilder på en.

           

Lite experiment på sista bilden. Vad tycker ni? Själv så gillar jag den.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

RSS


Skapa flashcards