evamm

Alla inlägg den 30 april 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 30 april 2018 12:21

Ja idag var jag ute en sväng med kameran. Gäller att passa på i förmiddag för det mulnar på och ska bli oväder i eftermiddag. Bara det inte haglar och fryser nu för frukträden håller på att slå ut och blomma rikligt.

Vårt Japanska körsbärsträd är ympat med ett bigaråliknande körsbär. Det är på väg at blomma med både rosa och vita blommor. De två första bilderna.

 

Plommonträdet har många blommor på g.

 

Äppleträdet har många blomknoppar. Nu får vi hålla tummarna. Ifjor frös det och det kom en hagelskur som förstörde så vi fick inga äpple.

    Uppe i Bokskogen är det vackert nu. Redan på Höge väg som går upp till slottet är det grönt och vackert. Och mer blir det om någon dag.

                  Jag hoppas ni alla får en trevlig Valborg och Första Maj.



Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards