evamm

Alla inlägg den 11 maj 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 11 maj 2018 07:17

Igår körde vi en liten runda. Det var vackert väder , solen sken och drygt 20 gr. Och vädret skulle bli sämre idag och imorgon så vi passade på. Vi åkte upp till Vångabygden och hoppades på att äppleblomningen skulle ha kommit igång. Och det hade den. Inte överallt men på sina ställen lystedet vackert om äppleträden.

       

På nästa bild är det väldigt vitt då det var en spireahäck som oxå blommade.

 

Maskrosorna blommade oxå mycket och de blev mattor till äppleträden.

       

Det var många vackra vyer vi såg.

   

Nästa bild är Lerjevallen

 

Utsikt över Ivösjön



    

 

Många rapsfält såg vi. På sina ställen lyste det verkligen gult.

                 

Hoppas ni njöt av vårt vackra Skåne för det är som allra vackrast nu.

Trevlig fredag och helg på er.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards