evamm

Alla inlägg den 14 maj 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 14 maj 2018 08:05

Igår eftermiddag var vi i Degeberga i ett ärende. Precis i utkanten av Degeberga så är där några rapsfält som lyser vackert gult nu. Jag klev av bilen, tog bilder i lite olika vinklar.  Det blir så olika bilder trots alltså att det är samma fält.

Har ni någon favorit? Vilken i så fall?

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

 

7.

 

8.

 

9.

 

10.

 

11.

 

12.

 

13.

 

14.

 

15.

 

Innan vi åkte hem mot kvällen till körde vi upp till utsikten och såg fälten uppeifrån. Tyvärr så var det lite soldis då.

   

Jag kan berätta en rolig grej som skedde igår. Vi hade installation av en ny kyrkoherde i vårt pastorat. Och hon fick lite gåvor. En av gåvorna var en tavla gjord på min bild som hon fick av församlingsrådet. Jätteskoj när de ringde och ville köpa bilden av mig.

     Tack Helen för bilden. Min kära svärdotter visste inget utan blev lite stolt och paff när de sa att det var jag som var fotografen. Jag fick inte säga det till henne så hon visste inget.

Hoppas ni får en bra vecka.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards