evamm

Alla inlägg den 23 maj 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 23 maj 2018 19:14

Vi var ju på en bussutfärd igår. Igår dagens inlägg la jag ut många bilder från Sofiero. Men vi såg ju mycket mer som var vackert oxå. 

Vi åt frukost ute på Sundsgården.

På första bilden sitter Ronny och Helén, vår svärdotter och har ätit frukost. Ingen dålig utsikt att äta i.

   

Nu kommer lite fler bilder från det ljuvliga Sofiero.

                                   

Efter lunch på Råå Wärdshus åkte vi till Fredriksdal. För er som inte känner till det så är det där Nils Poppe hade sina teaterföreställningar på somrarna som sen Eva Rydberg tog över. Förr sändes de i tv i trettonhelgen.

 

   

 


När vi åkte hem så var det några vackra vyer. Dessa bilder är tagna genom bussfönstret.

       

Himlen hade små söta moln. 

 

Ja som ni förstår så var det en trevlig utfärd. Det behövde vi. Tack Helén som ordnat den.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

RSS


Skapa flashcards