evamm

Alla inlägg den 3 juli 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 3 juli 2018 12:03

I natt åkte vi till Nyagrop för att förhoppningsvis få uppleva en vacker soluppgång. Det skulle vara lätt molnighet som senare skulle bli mer mulet. Det var molnigt norr över när vi körde men det spred sig österut under färden och det var mulet när vi kom till havet.

Så det blev ingen synlig soluppgång men det var ett vackert ljus och vackra färger ändå. Lite rosa skyar på himlen och månen lyste upp.

Jag bjuder här på många bilder och hoppas ni gillar någon bild.

           

Titta noga på nästa bild så ser ni lita rosa sken vid vattenbrynet. Det är solen som är på väg upp. Men sen försvann den bakom molnen.

               

Jag väntade på att solen skulle komma upp till sprickan i molnet och se efter en halvtimme blev det väldigt vackert.

                         Trots att det inte blev en synlig soluppgång så var det en fin morgon. Hoppas ni oxå tycker det. Kram


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards