evamm

Alla inlägg den 30 juli 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 30 juli 2018 16:38

Ifjor gjorde jag halvårs tillbakablickar här på bloggen och det var uppskattat bland er följare. Och själv tyckte jag det var skoj att gå igenom blogginläggen. Idag är det så kvavt och varmt här så jag orkar ingenting. Vad passade då bättre än att jag satte mig vid datorn en stund.

Det var inte lätt att välja ut bilder för hoppsan vad många bilder jag tagit i år och många som jag gillar.

Nu bjuder jag på dem och det blev en hel del. Hoppas ni orkar titta.

Jag har delat upp dem i månasvis.

Januari då vi hade lite vinter:

               

Februari då vi oxå hade lite vinter men inte så mycket snö:

                 

Mars då vi hade den hårda vintern här nere:

                 

April då det hände mycket i naturen:

                     

Maj då värmen kom och mycket slog ut väldigt tidigt:

                   

Juni då det var mycket blommor:

                     

Ja det var det hela. Många bilder , hoppas ni gillar några.

Kram på er i sommarvärmen.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

RSS


Skapa flashcards