evamm

Alla inlägg den 5 september 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 5 september 2018 11:18

I morse så bar det av till Nyagrop för att uppleva soluppgången. Min kära kusin Brittmarie ville följa med och vi fick en ljuvlig och vacker morgon. Redan på väg ner så låg det en del dimma på ängarna och himlen var svagt rosa i bakgrunden.

Vi stannade till.

 

Det låg lite dis i horisonten och himlen var lite rosa.

   

       

Himlen blev mer orangea och man kunde skönja vart solen skulle gå upp.

   

Och se där kom solen upp.

 

Och då hände det som inte fick hända, batteriet i kameran tog slut och det nyladdade extra batteriet låg där hemma. Det fick bli mobilen som jag tog följande bilder med och tyvärr så blev inte skärpan riktigt bra.

    

 

Vi körde hemåt men stannade till igen på vägen vid Olseröd för det var så vackert.

           En härlig och vacker morgon. Och det var skoj att få uppleva det med Brittmarie och vad jag förstår så tyckte du det var lika mysigt och vackert som jag. Kram på er alla.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2018 >>>

RSS


Skapa flashcards