evamm

Alla inlägg den 7 november 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 7 november 2018 17:02

Jag har tagit det lugnt några dagar.  Jag har variit lite kåsen och trött. En lätt förkylning.Jag behövde lite frisk luft så vi körde till Brostorps fiskedammar. Jag har aldrig stannat till där förrut men lär göra det fler gånger. Väldigt vackert var där. Trots att många löv trillat så var där en del träd som lyste upp. Hemma i Tollarp hade vi sol efter en dimmig förmiddag men när vi kom fram så var det inte så mycket sol men lite ,lite solsken blev det emellanåt. Vattnet låg stilla så vackra speglingar bjöds vi på.

Nu bjuder jag på lite bilder jag på nu därifrån.

                                       

Vi körde därifrån till Äsphult vidare till Rickarum och Träne.

Då kom solen fram igen men det var dimmigt ändå.

 

   

Vi kom till Ovesholm där var det oxå dimmigt men solen lyste mer där.

           En lagom tur blev det och så skönt att vara ute en stund och njuta.

Ha en bra kväll och kram på er!


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2018 >>>

RSS


Skapa flashcards