evamm

Alla inlägg den 4 maj 2019

Av Eva Meijer Mattisson - 4 maj 2019 19:36

Idag har vi haft ett varierat väder här i Tollarp. Det har regnat, haglat och vi har haft en del sol i eftermiddag. Mycket moln och emellanåt mörka moln. Allt detta gav ett fint ljus och det lockade ut mig med kameran i högsta hugg.

Det blev en del bilder som jag bjuder på nu.

                                             

 

 

Det är så vackert nu i vårt Skånska landskap så jag hade önskat att det var lite varmare så man kunde vara ute mer och njuta. Färgrikt är det verkligen nu och rapsfälten och bokskogen lyser så fint.

Ha en skön lördagkväll och söndag. Kram på er alla.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2019 >>>

RSS


Skapa flashcards