evamm

Alla inlägg den 11 maj 2019

Av Eva Meijer Mattisson - 11 maj 2019 20:15

På sen eftermiddagen idag körde vi ut en runda. Vi åkte till Liarum först. Grönskan och maskrosorna lyste.

     

Sen kom vi till Brostorps fiskedammar där det var vackra speglingar av de skirt gröna träden.

               

När vi gått runt dammarna så körde vi till Bosarpssjön och gick lite där oxå.

               

När vi sen körde hemåt igen så plötsligt kände vi oss iakttagna. Det stod ett Rådjur någon meter från vägen och tittade rakt mot oss. Ronny backade tillbaka några metrar och jag rullade ner rutan och jag hann ta några bilder innan den sprang in i skogen.

 

Vi kom så småningom till Venestad och på ett fält där så lyste det så gult och fint. 

       

Jag avslutar med en liten favoritblomma som jag tog bilder på i närheten av Bosarp.      

En skön tur blev det och efter en dag i trädgården och sen utflykten sitter jag nu lite trött i soffan och tittar på hockey. Ha en skön kväll. kram


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2019 >>>

RSS


Skapa flashcards