evamm

Alla inlägg den 20 augusti 2019

Av Eva Meijer Mattisson - 20 augusti 2019 10:56

Ja då har vi kommit till dag tre på vår minisemester. Vi trivdes så bra så vi ville inte köra hem direkt.

Vi bestämde oss för att köra tvärsöver Bjärehalvön på lite mindre vägar och kom fram till kustvägen ner mot Ängelholm. Vi stannade till vid Segeltorpsstrand och gick ut och sträckte på benen lite. 

     

Vi hade tur med vädret denna dag. Det var uppehåll hela tiden.

Vi åkte sen ner till Vejbystrands hamn och gick en liten runda.

 

Färden gick vidare till Ransvik söder om Kullens fyr.


   

Det är Mölle som ligger söder om Ransvik

     

Vi fortsatte till Kullens fyr. Där var så vackert med all ljung som blommade på berghällarna.

                   

Vi åkte sen till Krapperups slott och gick en runda i parken.                      

Vi avslutade med en gofika på ett mysigt café på slottet innan färden gick hemåt igen. Och då började det regna och ganska mycket.När vi kom hem var vi nöjda och glada men även lite trötta. Tack I och B för en mycket trevlig minisemester med mycket skratt, skämt och härliga samtal.



Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards