evamm

Alla inlägg den 2 januari 2020

Av Eva Meijer Mattisson - 2 januari 2020 15:43

Ja nu har jag varit förkyld sen i julas och de fyra sista dagarna har jag legat pall. Jah är fortfarande rejält förkyld men trycket i pannan har släppt lite. Jag kände att jag behövde komma ut och få lite frisk luft. Väderprognoserna sa att det var mest solchanser vid havet på ostsidan så vi åkte till Åhus där vi gick från Snickarhaken till Revhaken tur och retur.

         

Vi åkte till Friseboda och då var det diisgt över åkrarna.

     

När vi kom till Friseboda var det fruset i mossan men solen s          

               


Vi var inte ensamma på stranden. I Åhus var det många som var ute och gick och här i Friseboda stötte vi oxå på folk. och då en kvinna med två stor kameror.  

 

Vi åkte hemåt och då var det dimmigt och grått igen.

     

Nu sitter jag i soffan igen och är väldigt trött, men det var skönt att komma ut en runda. Kram på er.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

RSS


Skapa flashcards