evamm

Alla inlägg den 16 juli 2020

Av Eva Meijer Mattisson - 16 juli 2020 20:41

Nu har det varit tråkigt väder en längre tid. Och så kom huvudvärken, yrseln och spänningarna i nacken som ett brev på posten samtidigt. Jag har ju haft problem med det hela våren. Ibland så pass mycket så att jag svimmat. Läkaren tror det har varit överdoserat med blodtrycksmedicinen så jag har minskat på den men ska ev slopa den helt. Spänningarna i nacken är atros som jag fått efter en Whiplashskada jag fick i slutet av 90 talet.

Så jag har tagit det lugnt med kameran av de anledningarna nu ett tag. har oxå tagit det lugnt med sociala medier.

Idag så kände vi när det började ljusna lite i luften att vi ville göra en liten tur.

Vi åkte in till Kristianstad och Tivoliparken.

                 

Vi stötte på några badglada gråsparvar.

 

De där "glyttarna" är tokiga

     

Ska det där vattenmonstret äta upp mig?

 

Nej vi blev vänner.

 


Vi fick för oss att åka till Åhus. det var fortfarande mulet.

Men när vi kom dit så började det ljusna lite och efter en stund så kom solen fram och det blev mer halvklart.

Väldigt vackert ljus var det. Nästan skymningsljus.

                   

Ha en bra kväll så ses vi förhoppningsvis snart igen. Kram på er!!

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

RSS


Skapa flashcards