evamm

Alla inlägg den 1 september 2021

Av Eva Meijer Mattisson - 1 september 2021 10:54

Idag gav jag mig upp tidigt för att se hur himlen såg ut. Det var en hel del slöjmoln men österut såg det klart ut. Vi beslöt oss för att köra till Nyagrop för att uppleva soluppgången. Redan på väg dit såg det lovande ut, det var en hel del färg på himlen.

Och det blev en vacker, underbar och färgsprakande soluppgång.

Titta sakta på bilderna och försök känna känslan jag hade när jag stod på stranden.

                 

 

Vi körde hemåt men stannade till vid Olseröd, där det var både dimma och soldis.

             

Vi stannade till i Degeberga och då vid Kalles damm där det var lite sjörök.

       

En underbar morgon blev det. Ha en bra dag alla. Kram på er!


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards