evamm

Alla inlägg den 10 september 2021

Av Eva Meijer Mattisson - 10 september 2021 11:08

Igår kväll så var vi vid Ringsjön för att få uppleva en soluppgång. Och det blev en varm mysig kväll. Jag träffade ett gäng som hade fotokurs där och när de såg att jag fotade så började de diskutera med mig och jag blev inbjuden att börja gå på kurs. Tyvärr så höll de till i Kävlinge och Lund så det hade blivit lite långt att köra.

Det blev en färgrik solnedgång med skiftande färger under kvällen.

Jag bjuder nu på en del bilder och hoppas att ni kan få lite av känslan jag hade när jag tog bilderna.

                                             

Ja som ni ser så var det en vacker kväll och det hann bli mörkt innan vi körde hem.

Jag tog många bilder på fåglar också där de hade lite fiskelycka men de får ni inte se idag. Har ni tur så kanske det blir en annan dag. Kram på er och hoppas att ni får en härlig fredag.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

RSS


Skapa flashcards