evamm

Alla inlägg den 26 januari 2022

Av Eva Meijer Mattisson - 26 januari 2022 11:15

Igår hade vi en solig och skön dag. På förmiddagen var jag ute och rensade lite i trädgården efter allt blåsande. Det var så skönt ute att vi beslöt att köra ut en runda. Vi körde först till Kalles damm i Degeberga och gick runt dammen. Som vanligt blåste det lite kyliga vindar där.

         

Vi körde vidare till Snickarhaken i Åhus. Där var det lugnt och skönt. Det blev en promenad till Revhaken och tillbaka igen. Sen satt vi på en bänk uppe på kanten och njöt i solen. Vi fick vårkänslor  för det var så skönt där.

                   

Vi körde om Pulken hemåt och stannade till där och såg när solen gick ner bakom träden.

                       

En vacker solnedgång med spegling i vattnet. Jag längtar till tranorna börjar komma för det är ett härligt vårtecken.

Ha en bra onsdag. Kram på er!!!

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards