evamm

Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 9 augusti 2014 18:50

Idag blev det en tur till Bosjökloster. Jag har varit där tidigare men det är många år sedan. Vi körde vi middagstid för sen hade de lovat regn. När vi hade gått rundan och även fikat började det dra ihop sig med mörka moln. Så vi hade tur.

Gång ner till Ringsjön??

   

Utsikt från parken ut över Ringsjön.

 

 

 

Tusenårig ek som är ihålig.

 

Hur länge står den kvar?

Små ponnys gick omkring och åt. 

 

 

När vi fikade fick vi besök av små nyfikna och hungriga gråsparvar.

 

En kaksmula , den tar jag!

 

På vägen hem körde vi om Bosarpssjön. Det hade börjat dugga.

 

 

I parken blommade det ganska mycket. Rosor, hortensior och dalior fanns det bla. Bilder på dessa kommer en annan dag.

  

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards