evamm

Alla inlägg under januari 2023

Av Eva Meijer Mattisson - 30 januari 2023 15:50

I fredags fick vi en efterlängtad sol på himlen. Vi åkte till Åhus och satt och njöt i solen.

         

När det börja gå mot tid för solnedgång körde vi till Pulken och fick uppleva en vacker solnedgång.

                     

Sen försvann solen igen några dagar. Idag måndag visade den sig lite små stunder på förmiddagen men det regnade och blåste samtidigt vid några tillfälle. 

Ha en bra kväll. Kram på er!!

Av Eva Meijer Mattisson - 22 januari 2023 18:03

Ja äntligen så fick jag uppleva en soluppgång igen vid Nyagrop. Ca ett halvår sen sist, det har inte varit läge för det och så har det varit mulet och mörkt många dagar sista tiden.

Men i torsdags var det dags igen. Inte den mest färgsprakande men en del färg blev det dock och zoomar man då in och inte får den ljusare färgen på himlen med så ser det ut som mycket färg.

                                             

Ha en bra kväll alla.

Vi får se när vi ses nästa gång, som jag känner det nu så kommerjag att göra inlägg i år också men kanske inte så ofta som förrut. Blir inte så många utflykter som förr. 

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards