evamm

Alla inlägg den 6 augusti 2016

Av Eva Meijer Mattisson - 6 augusti 2016 12:57

Jag skrev ju igår att jag hade tagit fler bilder så varsågod.

Första stoppet vi gjorde var i Huseby söder om Växjö

   

Rastplatsen Fräjen söder om Lammhult

Kommande bilder vet jag inte vad sjön heter. Vi såg en sjö och Ronny tog en liten väg som ledde oss hit. Och det var värt besväret.

       

Hoksjön  

Hyltena

 

Utsikt från Taberg

 

Från campingen vid Rödån

 

Strandpromenaden i Hjo

   

Det finns en trästad i Hjo oxå. En del hus behöver lite färg.

 

Broöpning i Karlsborg

   

Det tornade upp fina moln. Ser ni Gubben som tornar upp över träden?

   

Vid Habo

 

Färjan från Visingsö på väg mot Gränna.


   

Utsikt över Husqvarna och i horisonten Jönköping

     

Trästaden Eksjö. Där det brann i ett av husen ifjol. Där har de byggt upp en platå nu.      

Änderna ville göra sig uppmärksamma i Ekenässjön

     

Munksjöbron.

 

Bron tändes på kvällen vid skymningen. Det blev vackert att titta på från vårt hotellrum


 

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

RSS


Skapa flashcards