evamm

Alla inlägg den 15 februari 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 15 februari 2017 16:17

Igår hade vi en härlig vinterdag. Vi besökte några platser längs kusten. Först blev det Tosteberga hamn. Det brukar blåsa kallt där men inte igår då var det sol och helt underbart. Folk satt och fikade och grillade  och det såg så mysigt ut.

               

Efer gofika i Åhus körde vi sen till Äspet.

                 


 

Sen bar det iväg til Blåherremölla men på vägen dit upptäckte jag detta på himlen. Det har tydligen setts ner mot Ystad trakten oxå såg jag på FB. Någon hade skrivit om det var en skridskoåkare som gjort mönster eller det varit en påverkad pilot. Vem vet varför det blev ett sådant mönster

 

 

   

Idag har vi oxå haft en underbar dag och det blev utflykt idag oxå. Bilder på det kommer så småningom. När datorn och jag vill.                  

                     


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards