evamm

Alla inlägg den 8 maj 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 8 maj 2018 19:53

Efter en jobbig vecka och framförallt helg och måndag så kände vi att vi behövde åka ut en runda idag.Vi åkte till körsbärsdalen i Veberöd, jag visste att den stod i full blom. Men faktiskt så började det idag trilla blomblad. Emellanåt snöade det riktigt. Men riktigt vackert var det. Som en vän sa, det är som ett sagolandskap. Och Bröderna Lejonhjärta är inspelad där så det stämmer ju.

Bjuder här på en del bilder.

   

Nu kommer det bilder från ena sidan dalen.

                     

Efter att vi gått och njutit och även en dryg timme satte vi oss under en bok, vi hade ett tak av gröna blad. Vi åt vår medhavda lunch och njöt.

Denna utsikt hade vi.

 

När vi suttit där en timme gick vi en runda på en timme till. Nu gick vi på andra sidan dalen.

                 

Jag avslutar me en lite rolig bild. Jag hade kameran i handen, snubblade till och kom på något lustigt sätt åt avtryckar knappen på kameran och denna bild togs.

 

Lite häftig tycker jag. Hoppas bilderna speglar hur vackert där var och att ni oxå kan njuta av miljön där. 

Ha en bra dag alla.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards