evamm

Alla inlägg den 26 maj 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 26 maj 2018 19:11

Efter ett besök i förmiddag körde vi ut en runda i eftermiddag. Vi såg många Rhododenronbuskar som står i full blom nu. Vädret var soligt men det tornade upp lite hotfulla skyar som gjorde att det blev vackert ljus på blommorna.

Det blev en hel del bilder på det. Jag tycker det är vackert mot det gråa stengärdet.

                 

På följande 5 bilder blev ljuset vackert.

  

               

Rapsfälten håller på att bli överblommade och lyser inte så gult längre men några fält lyser fortfarande ganska gult.

   

Nu lyser smörblommorna istället.

   

Lite andra vackra vyer såg vi.

 

Nästa bild är tagen genom bilfönstret och det blev skuggor i bilden men jag tycker den är charmig ändå.




   

Ha en bra lördagkväll och en trevlig morsdag. Kram

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards