evamm

Alla inlägg den 30 april 2019

Av Eva Meijer Mattisson - 30 april 2019 18:27

Igårdagens inlägg skrev jag att det blev fler bilder tagna. Och det blev lite av varje.

På vägen ner till Körsbärsdalen såg vi många vackra Rapsfält. Ett av dem tog jag en bild på.

 

När vi sen vände hemåt så stannade vi till på några stycken rapsfält.

                               

Vi stannade till vid Vombsjön oxå. Där var ett svanpar.

     

Vi körde förbi ett ställe där vi såg en gås som låg och ruvade. Det såg så fint ut. Jag gick försiktigt ut, ställde mig en bra bit därifrån och zoomade in så mycket jag kunde. Nästa bild är beskuren för att få mer närbild.

   

Vi kom ner mot Degeberga. Min favoritbacke ner från Bökestorp till Degeberga där man har så vacker utsikt.

       

Vi hade en underbar dag och såg så mycket vackert.

Idag har det oxå varit ganska fint väder. Det blev lite moln men de försvann igen. Men nu ska det bli kallare och sämre väder så det känns bra att vi tog tillvara gårdagens fina väder.

Ha en trevlig Valborg och Första maj.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards