evamm

Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 22 februari 2015 11:42

Det har gått en dryg vecka som jag inte varit ute med kameran av olika anledningar. Tiden räcker inte alltid till.

Nu har det ju blivit meterologisk vår här i Skåne. Värmen saknar jag dock. Vilket fall så lyser solen lite idag. Jag gick ut för att se om jag kunde upptäcka lite nya vårtecken.

Och se lite hade hänt.

 

Rosorna hade slagit ut långa skott. 

 

När jag kom in tog jag ett foto på denna primula som jag köpte för en dryg vecka sedan. Den sprider lite vår tycker jag.

 

För en vecka sedan när jag tittade ut på fåglarna såg jag denna lilla pilfink som tagit sig in i spiralen och käkade för fullt.

  

Stenknäcken var oxå på besök denna dag och jag lyckades fånga den på bild precis när han lyfte.

Ja nu längtar jag efter våren och dess värme. 


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards