evamm

Alla inlägg den 27 februari 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 27 februari 2015 17:17

Idag har det varit jättefint väder men jag hade så ont i mitt ben igårkväll så kryckan fick fram. Så när Felicia sms: ade imorse och ville komma sa vi att de gärna fick komma. Utflykt kan vi göra en annan dag. Det blev en jättemysig eftermiddag, vi satt i uterummet och det var varmt och gott.

Jag bjuder därför på bilder från igår. Vi fortsatte ju till Åhus olika stränder efter vi hade varit på Pulken. Har hört idag att nu har tranorna börjart komma.

Vädret igår var ju strålande sol men när vi var vid Snickarhaken var det dimmigt i horisonten. 

 

Det blåste lite och ganska bra fart på havet.

 

 

 

Här sitter vi och tittar på vågorna.

 

 

Dimman i horisonten kom plötsligt in över land.

 

 

  

Sen blev det klart igen.

 

Vi började komma in i "blå timmen" den sista timmen innan solen gick ned. Ljuset förändrades igen.

 

 

 

 

Hoppas solen och värmen fortsätter




Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards