evamm

Alla inlägg den 10 oktober 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 10 oktober 2015 19:06

I eftermiddag gjorde vi en tur med bilen. Vädret varierade mycket från stark sol till regn. Naturen är så vacker nu. Överallt lyser träden i olika färger. Här kommer ganska många bilder som visar vårt vackra Skåne. Bilderna är tagna runt Degeberga med omnejd.

 

 

Och hela Skåne är inte platt.

 

Agneta Strandäng, dessa bilder är från den vy som du tyckte om när jag tog bilder där i våras. Känner du igen det?

 

 

 

 

 

   



 

Fin utsit trots dimma.

 

Till nästa bild vred jag kameran lite till vänster och se: 

Taket på huset som syns i nästa bild är min farmors hus, Brittmarie K din mormor. Min far tog över det sen så Kenneth du bodde ju här dina första år. Tänk vilken fin utsikt det är där.

 

 

Nästa bild är från Skogsliden utanför Tollarp

 

Jag kan lova att jag tog fler bilder så kanske det kommer fler från dagen ett nytt inlägg en annan dag.



Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards