evamm

Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 12 augusti 2015 21:00

Nu har jag börjat arbeta igen efter en lång och härlig semester. Har faktiskt inte haft tag i kameran på några dagar.

Men ikväll satt jag och tittade på bildrna jag tagit i sommar. Då hittade jag några som jag vill visa.

Först ut är en liten rödstjärt som hälsat på oss i sommar. Jättesöt tycker jag.

 

  

Sen har vi en Videfuks som besöker vår Fjärilsbuske.

 

 

När vi satt i trädgården häromdagen hörde vi ett högt ljud från en fågel, det visade sig nog vara en ormvråk.

Den flög högt upp men hördes tydligt ändå.

 

En stund senare var där två stycken.

    

När vi var vid Finjasjön såg jag dessa blommor.

   

Avslutar med en vacker gul ros.

 

Ikväll kan man se stjärnfall, får se om jag lycka se det. Godkväll gott folk!





Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards