evamm

Alla inlägg den 4 januari 2017

Av Eva Meijer Mattisson - 4 januari 2017 18:16

Vi har legat däckade några dagar i förkylning och därför har jag inte varit ute och fotograferat på några dagar trots att det var fint väder någon dag. Vi är lite bättre båda två idag men ingen ork. Vi kände att vi behövde komma ut och solen ville komma fram så vi chansade och körde till Bosarpssjön. Solen försökte tränga fram vilket skapade fint ljus på vattnet. Det var väldigt vackert att gå där.

Det blev förstås några bilder.

                                       

Dessa bilder var de första jag tog med min nya leksak! Ganska nöjd blev jag. Skönt att slippa redigera bort massa prickar i bilderna. Ha en bra kväll!




Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards