evamm

Alla inlägg den 4 december 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 4 december 2018 15:19

Vi har haft mulet, regnigt och tråkigt väder  nu i några dagar. Och även så idag. Det har inte blivit så mycket fotande nu ett tag.

I söndags var vi i Sölvesborg på julmässa , Tyvärr så regnade det då oxå. Vi körde ändå ner till den berömda gångbron som ska vara Europas längsta. När den är belyst så är den vacker.

   

Idag har vi varit i Hässleholm och lämnat min brorsdotter vid tåget. Vi körde om Finjasjön vid Hovdala hem.

           

Vid Tormestorp gick det ett hundratal sångsvanar som var på mellanlandning.

               

Det var nog lite kallt för dem för det blåser kyliga vindar.

Ha en bra tisdagskväll. Kram på er!!

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards