evamm

Alla inlägg den 29 januari 2020

Av Eva Meijer Mattisson - 29 januari 2020 16:43

I förmiddags sken solen här. Vi hade lite ärende att göra i Kristianstad och när vi ätit lunch där så åkte vi till Åhus. Vädret skiftade, ibland var det sol och ibland mulet. När vi kom fram till Åhus var det mörka moln norröver och söderut var det gråare men solen ville lysa emellanåt. Och när solen lyste blev det ett vackert ljus mot de mörka molnen och träden.

               

Det började regna så vi vände tillbaka mot bilen. Det var då grått norröver oxå.

 

Vi åkte hemåt men tog en omväg om Wittskövle. Solen lyste skarpt på sina ställe.

     

Solen försvann helt och det blev grått.

      Innan vi var hemma regnade det ganska mycket.

Ha en bra kväll alla. Kram på er.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards