evamm

Alla inlägg den 31 januari 2021

Av Eva Meijer Mattisson - 31 januari 2021 11:29

Igår var det klarblå himmel och solen värmde så skönt  och det var ca -3 minusgrader.Gjort för en utflykt och det blev det. Vi stöllde riktningen mot Christinehoffsslotts ekopark,

Vi åkte småvägar och det var rejält halt på sina ställe. Det var lite snö på träden på sina ställe och det var vackert när solen lyste på dem.

                         

Vi kom fram till parken och gick en runda där.

           

Vi tog en annan väg hem och det blev några stopp till.

       

Vackert var det. Jag tycker det är skoj att vi fått lite vinter i år men halkan är inte skoj. Det var blankis på några ställe  och när vi stannat till och skulle igång igen var det lite slirigt att komma igång.

Ha en bra söndag, kram på er.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2021 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards