evamm

Alla inlägg den 19 mars 2022

Av Eva Meijer Mattisson - 19 mars 2022 15:44

Vi har ju haft mycket sol de sista veckorna och då har det varit frost om nätterna. I början av veckan så var det dimmigt på natten också och då blev det så vackert när solen gick upp.

 

 

Och jag hade tur att den bilden visades i Tv.

i Onsdagskväll tog vi en tur för att kolla på tranorna i Pulken men det blev jättetjock dimma där så det blev inga bilder på tranor.

Men jag fick till en bild i Hommentorp som också visades i tv men dagen efter i Svt.

 

Igårkväll så körde vi upp till Bosarpssjön. Det var så lugnt och skönt och vackert blev det. Lugna färger.

                                     

När vi körde hem så såg jag en jättestor måne som var lite rödaktig när den steg upp. Vi kunde inte stanna men när jag kom hem tog jag några bilder, då hade den fått en mer gul/ orange ton. 

     

Det var allt för denna vecka. Ha en bra lördag och söndag.

Kram på er alla.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards