evamm

Alla inlägg den 29 maj 2022

Av Eva Meijer Mattisson - 29 maj 2022 14:13

I fredags hade vi en heldag på Österlen med barnbarnen och svärdottern.

Först var vi på Gyllengården 1 km söder om Smedstorp och tittade på tre fotografers bildutställning. Underbart vackra bilder. Och Gyllengården är ett så mysigt ställe.

 

Inbäddad just nu i rapsfält. Ni ser den lilla träddungen på nästa bild, det är gården 



   

 

När vi var klara där så åkte vi till Vårhallen där barnen hade skoj bland alla stenar.

   

Det tornade  upp mörka moln.

   

Det kom en åskskur så vi fick gå till bilen men den varade inte länge så vi gick ut igen.

                               

 

        



En härlig dag med många skratt och upptåg Tack alla som var inblandade. Kram på er.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards