evamm

Alla inlägg den 5 april 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 5 april 2014 19:05

Idag bestämde vi oss för att göra en lite längre utflykt. Vi körde ner till Österlen. Solen skulle kunna visa sig idag men det blev bara väldigt svagt solljus. Ibland såg man en rund ljus fläck på himlen.

Först körde vi till Knäbäckshusen. Lite vågor var det där. Solen nästan ville bryta fram vilket skapade ljus över vattnet.

 

Sen körde vi till vårt kära Vårhallen vid Simrishamn. Alltid lika spännande att se hur det ser ut där. Alltid olika ljus och vågor som skapar nya motiv. Idag var det ganska mycket vågor.

 

    

 

 

 

Efter vi hade fikat i Vårhallen körde vi vidare mot Brantevik och där har vi varit några gånger men det har alltid varit mycket blåsigt och regnigt så vi har bara gjort hastiga visiter där. Men idag upptäckte vi härliga stenhällar att vandra på. Dit Kenneth och Lena får vi åka till sommaren.

 

 

 

 


 

Nu blev det många bilder på havet. Det blev en fin dag och jag kopplar av allting när jag är här nere. Jag fotograferade en del vårtecken också men det kommer bilder på det en annan dag. Fortsättning följer.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards