evamm

Alla inlägg den 18 april 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 18 april 2014 16:30

Några händelser har sporrat mig vidare till att åka ut och ta mer bilder. Först i tisdags kväll hade tv 4 bilden med boklöven (från förra inlägget) med i sin sena väderprognos. Sen hade Svt en bild med från mig i torsdagens Mitt i naturen program. Sammanlagt har det i tv visats 5 bilder av mig de sista två månaderna. Jättekul. Ett nytt sätt att visa mina bilder.

Idag tänkte jag visa att samma motiv kan bli väldigt olika om man ändrar bländare och slutare lite.

Bilderna är från Maltesholm i tisdags.

 

 

 

 

Jag vet att folk tycker väldigt olika vilket som är finast.

I tisdags var där inte så många träd som hade slagit ut. Men de som hade gjort det lyste verkligen.

 

 

Himlen var blå så när jag tittade uppåt såg jag denna fina siluett från en bokgren.

 

 Björkhängen finns det gott om nu så det är synd om allergikerna, men det är fint att titta på.

Till Sist en liten fågel som sjöng så fint för mig. Jag ser dock inte vad det är för en sort.

 

Till sist vill jag önska er alla en glad påsk med bilden som visades i Mitt i naturen med gul, blå och vitsippor.

 




Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards