evamm

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 21 oktober 2014 17:48

Det har regnat mycket här nu sista tiden. Igår var jag ledig och då begav jag mig ner till Vramsån, närmare bestämt vid sporthallen. Vattnet hördes när jag gick ner, det var mycket vatten och mycket strömmar etc.

Jag blev helt faccinerad och stod där länge och tittade. Några bilder blev det ju.

De två första skickade jag in till Tv4 väder och till SVT:s program Sverige idag. Båda programmen visade bild ett. Kul!

 

 

 

 

Jag gick bort till bron som går upp till skolan för att se hur där såg ut.

Mycket vatten men lugnare.

 

 

Jag kunde inte släppa tanken på hur mäktigt det var vid det lilla fallet så jag gick dit igen.

 

Jag försökte gå så jag kom framför fallet för att få några bilder framifrån. Efter lite besvär så kom jag ner där men träden skymde tyvärr fallet. Försökte få någon bild på en del av fallet.

 

 

Jag gick sen ner till kärleksstigen för att se hur där såg ut men det kommer bilder från det imorgon.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards