evamm

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 30 oktober 2014 14:03

När jag var ute på promend häromdagen hade många löv trillat. Många träd var bara. Därför lyste några träd lite extra.

 

På stigen och på buskarna lyste några löv.

 

 

 

 

 

Jag var nere vid ån oxå för jag ville se om det hade ändrat sig med vattenflödet. På en vecka hade det sjunkit ca 15-20 cm. Löven hade oxå trillat mycket här. Nu kunde jag se mer av fallet framifrån även om träden skymde lite. Men samtidigt ramade det in fallet.

 

Nästa bild visade jag i en grupp på facebook Kommentarer den fick var bla. Drömbild, sagobild och vackra färger.

Ju mer jag tittar på den själv så gillar jag den mer och mer.

 

 

Idag har det oxå varit soligt men jag har inte hunnit ge mig iväg idag med kameran. Längtan till det fanns men det fick räcka att gå igenom bilderna från denna veckan.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards