evamm

Alla inlägg den 12 november 2016

Av Eva Meijer Mattisson - 12 november 2016 15:45

Idag längtade jag ut i det fina vinterväder vi har här nu. 

Vi körde ut en runda, ställde bilen på några ställen, och sen gick jag i skogen och längs med vägen. Så underbart. 

Solen sken från en klarblå himmel. Träden var ganska vita men bokträden har inte tappat alla sina löv. men av kylan vi har nu så faller dem ner och lägger sig på snön.  Inte så vanligt att det sker. Vi brukar sällan ha vinter så här tidigt. Ifjor kom snön 21 nov och det var tidigt, ofta kommer den inte förrän i januari.

Varsågod, här kommer lite bilder från eftermiddagen.

                                         

Trevlig lördagkväll på er! Det ska jag ha för Pelle kommer med sin goa familj och ska äta middag här. Barnbarn det är livets efterrätt.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards